Služby

ADMINISTRATIVA

Ať už jste zaneprázdněným profesionálem, manažerem nebo majitelem firmy, který potřebuje osobního asistenta, máme pro vás řešení. Virtuální osobní asistentka může dělat cokoli, co může udělat interní asistentka, tedy kromě přípravy kávy. Virtuální asistentka se může sladit s vaším současným týmem a stát se skutečnou součástí vaší společnosti. Služby virtuálních asistentů sahají od správy e-mailů a kalendářů po koordinaci projektů a dále. Mezi užší seznam, s čím můžeme pomoci, patří:

  • plánování cest
  • internetový průzkum / práce s daty
  • dárky pro klienty (nákup a odeslání)
  • zadávání dat / správa databáze
  • prospekční / následné hovory
  • správa úkolů
  • správa e-mailu a kalendáře
  • plánování akce
  • hlášení výdajů
  • fakturace / třídění faktur
  • organizace schůzek / konferenčních hovorů
  • power pointové prezentace
  • správa e-mailu a kalendáře
  • plánování akce
  • hlášení výdajů
  • fakturace / třídění faktur
  • organizace schůzek / konferenčních hovorů
  • power pointové prezentace
Chci začít

Svoji asistentku můžete mít už od 6 Kč za minutu.

ZÁKAZNICKÝ SERVIS

Kvalita zákaznického servisu má přímý dopad na váš celkový byznys. Naši virtuální asistenti toto dobře vědí, a proto poskytují profesionální komunikaci s klienty. Mohou se představovat jménem vaší společnosti nebo přímo jako vaši osobní asistenti a zařídit vše za vás.

S tímto můžeme pomoci:

  • spravovat vaši emailovou schránku
  • odbavovat příchozí hovory
  • telefonovat potenciálním zákazníkům
  • spravovat vaše zákaznické databáze
  • kontaktovat zpětně vaše klienty
  • verifikovat údaje
  • vytvářet a rozesílat newslettery

 

  • kontaktovat zpětně vaše klienty
  • verifikovat údaje
  • vytvářet a rozesílat newslettery
Chci začít

Svoji asistentku můžete mít už od 6 Kč za minutu.

PERSONÁLNÍ SLUŽBY

Ať už jste malá nebo velká společnost, lidské zdroje budou vždy nenahraditelnou složkou vašeho byznysu. Vybrat ten správný tým vyžaduje mnoho času, administrativy a komunikace. Naši personální virtuální asistenti si dokáží hravě poradit s celou personální agendou od náboru zaměstnanců až po správu administrativy.

S tímto můžeme pomoci:

  • vytvářet popis pracovních pozic
  • vystavovat a spravovat inzeráty
  • selektovat životopisy
  • komunikovat s vašimi kandidáty
  • plánovat vám pohovory
  • testovat uchazeče
  • udělat první kolo pohovoru po telefonu

 

  • plánovat vám pohovory
  • testovat uchazeče
  • udělat první kolo pohovoru po telefonu
Chci začít

Svoji asistentku můžete mít už od 6 Kč za minutu.

MARKETINGOVÉ SLUŽBY

Už vás nebaví odkládat správu sociálních médií na konec seznamu úkolů? Stále řešíte, na kterém kanálu byste měli být, kolikrát zveřejnit příspěvek, jak vytvářet obsah, grafiku a fotografie? Žádný strach, jsme na to připraveni!

Virtuální asistenti mají několik možností, jak vám pomoci s vašimi potřebami v oblasti sociálních médií a správy reklam. Virtuální asistent může vytvářet obsah, grafiku a plánovat nové příspěvky.

Disponujeme specializovanými asistenty, kteří vám pomohou implementovat a spravovat vaše reklamní kampaně na Facebooku a Instagramu.

S tímto můžeme pomoci:

  • tvorba obsahu
  • grafiky
  • analytics
  • správy reklam
  • nastavení kampaní
  • marketingového průzkumu
  • správy sociálních sítí
  • tvorbě příspěvků

 

  • nastavení kampaní
  • marketingového průzkumu
  • správy sociálních sítí
  • tvorbě příspěvků
Chci začít

Svoji asistentku můžete mít už od 6 Kč za minutu.

Reference

  • Alžběta Klíčová, Provozní v Café Atrium

    Při své práci jsem často v terénu. Řeším spoustu věcí s dodavateli a se zaměstnanci kavárny, takže mi už nezbývá mnoho času na běžnou administrativu, kterou však někdo udělat musí. To je důvod, proč jsme začala využívat virtuální asistentku Timony. Pravidelně mi pomáhá s podklady pro účetnictví, sociálními sítěmi a nárazově třeba vyhledává dodavatele, mapuje konkurenci a spoustu adhoc úkolů, které čas od času potřebuji rychle zařídit. Jsem ráda, že se dokáže přizpůsobit mému tempu a je i přesto tak spolehlivá.

    Alžběta Klíčová, Provozní v Café Atrium

  • Kryštof Bartoš, zakladatel www.krystofbartos.cz

    Jako investor a majitel několika byznysů musím zvládat řídit několik projektů najednou. Potřebuji se soustředit na kreativitu a strategické rozhodování. Každý můj den je jiný, a tak potřebuji, aby moje asistentka byla flexibilní. Timony.cz není jen virtuální asistence, ale virtuální "pravá ruka". Pokud si chcete uvolnit ruce, čas, hlavu, a navíc ušetřit peníze, Timony.cz vám vřele doporučuji.

    Kryštof Bartoš, zakladatel www.krystofbartos.cz

  • Martin Dospěl IT HW specialista miPhone.cz

    Na virtuální asistentku jsem delegoval kompletní řešení zákaznického servisu. Asistentka za mě zvedá telefony, domlouvá mi schůzky, píše e-maily a stará se o objednávky od zákazníků. Je skvělé, že to nemusím dělat sám, protože čas, který jsem díky využívání virtuální asistentky získal, je k nezaplacení.

    Martin Dospěl IT HW specialista miPhone.cz

  • Petr Soustružník, CEO Ray Energy

    S Timony spolupracujeme dlouhodobě, přičemž se jedná o nárazovou spolupráci, kdy služby virtuální asistentky využíváme v případě úkolů, které zaberou spoustu času a přitom je třeba rychlého zpracování. Na virtuální asistentku Timony se můžu vždy spolehnout, odvádí kvalitní práci a plní stanovené úkoly ve sjednaném čase.

    Petr Soustružník, CEO Ray Energy

  • Kateřina Šustová, Development Behavio

    S Timony spolupracujeme už několik let a díky nim se nám dost ulehčilo. Baví mě na nich rychlá a konstruktivní komunikace, spolehlivost a kvalita odvedené práce. Jsem ráda, že můžeme spolupracovat. Díky za to.

    Kateřina Šustová, Development Behavio

  • Aneta Šimková, Campaign manager NN pojišťovna

    Díky službám Timony se můžeme důkladněji zabývat zkušenostmi našich klientů. Pravidelné náslechy hovorů a zpětná vazba nám pomáhají udržet kvalitu hovorů na vysoké úrovni. Body ke zlepšení obsažené v komentářích zajišťují, že se naši operátoři mohou ve své práci posouvat stále dál. Výhodou služeb Timony je velká úspora času, díky které se můžeme věnovat našemu core businessu, celková flexibilita a adaptabilita vůči změnám.

    Aneta Šimková, Campaign manager NN pojišťovna

  • Daniel Dvořák, Vedoucí produkce, Divadlo Procity z. s.

    Spolupráci v Timony využíváme v rámci marketingových aktivit. Jedná se především o správu sociálních sítí, email marketing, plánování kampaní a komunikaci s potenciálními uchazeči v rámci kurzů herectví. Vyřešilo nám to problém se zaměstnáváním dalšího člověka, kterého si jako nezisková organizace nemůžeme dovolit. S virtuálním asistentem z Timony se nám podařilo marketing dělat efektivně.

    Daniel Dvořák, Vedoucí produkce, Divadlo Procity z. s.

  • Eva Štefková, zakladatelka a choreografka taneční skupiny Rut

    Virtuální asistentku využívám jednorázově na různé úkoly. Od psaní tiskových zpráv, zpracování rešerží, domlouvání vystoupení s třetími stranami až po osobní asistenci, kdy mi třeba pomáhá plánovat kalendář, hlídat narozeniny mých tanečníků a členů rodiny. Líbí se mi, že kdykoliv si vzpomenu, virtuální asistentka je připravena.

    Eva Štefková, zakladatelka a choreografka taneční skupiny Rut