Reference
Reference
Reference
Při své práci jsem často v terénu. Řeším spoustu věcí s dodavateli a se zaměstnanci kavárny, takže mi už nezbývá mnoho času na běžnou administrativu, kterou však někdo udělat musí. To je důvod, proč jsme začala využívat virtuální asistentku Timony. Pravidelně mi pomáhá s podklady pro účetnictví, sociálními sítěmi a nárazově třeba vyhledává dodavatele, mapuje konkurenci a spoustu adhoc úkolů, které čas od času potřebuji rychle zařídit. Jsem ráda, že se dokáže přizpůsobit mému tempu a je i přesto tak spolehlivá.
Alžběta Klíčová, Provozní v Café AtriumJako investor a majitel několika byznysů musím zvládat řídit několik projektů najednou. Potřebuji se soustředit na kreativitu a strategické rozhodování. Každý můj den je jiný, a tak potřebuji, aby moje asistentka byla flexibilní. Timony.cz není jen virtuální asistence, ale virtuální "pravá ruka". Pokud si chcete uvolnit ruce, čas, hlavu, a navíc ušetřit peníze, Timony.cz vám vřele doporučuji.
Kryštof Bartoš, zakladatel www.krystofbartos.czNa virtuální asistentku jsem delegoval kompletní řešení zákaznického servisu. Asistentka za mě zvedá telefony, domlouvá mi schůzky, píše e-maily a stará se o objednávky od zákazníků. Je skvělé, že to nemusím dělat sám, protože čas, který jsem díky využívání virtuální asistentky získal, je k nezaplacení.
Martin Dospěl IT HW specialista miPhone.czS Timony spolupracujeme dlouhodobě, přičemž se jedná o nárazovou spolupráci, kdy služby virtuální asistentky využíváme v případě úkolů, které zaberou spoustu času a přitom je třeba rychlého zpracování. Na virtuální asistentku Timony se můžu vždy spolehnout, odvádí kvalitní práci a plní stanovené úkoly ve sjednaném čase.
Petr Soustružník, CEO Ray EnergyS Timony spolupracujeme už několik let a díky nim se nám dost ulehčilo. Baví mě na nich rychlá a konstruktivní komunikace, spolehlivost a kvalita odvedené práce. Jsem ráda, že můžeme spolupracovat. Díky za to.
Kateřina Šustová, Development BehavioDíky službám Timony se můžeme důkladněji zabývat zkušenostmi našich klientů. Pravidelné náslechy hovorů a zpětná vazba nám pomáhají udržet kvalitu hovorů na vysoké úrovni. Body ke zlepšení obsažené v komentářích zajišťují, že se naši operátoři mohou ve své práci posouvat stále dál. Výhodou služeb Timony je velká úspora času, díky které se můžeme věnovat našemu core businessu, celková flexibilita a adaptabilita vůči změnám.
Aneta Šimková, Campaign manager NN pojišťovnaSpolupráci v Timony využíváme v rámci marketingových aktivit. Jedná se především o správu sociálních sítí, email marketing, plánování kampaní a komunikaci s potenciálními uchazeči v rámci kurzů herectví. Vyřešilo nám to problém se zaměstnáváním dalšího člověka, kterého si jako nezisková organizace nemůžeme dovolit. S virtuálním asistentem z Timony se nám podařilo marketing dělat efektivně.
Daniel Dvořák, Vedoucí produkce, Divadlo Procity z. s.Virtuální asistentku využívám jednorázově na různé úkoly. Od psaní tiskových zpráv, zpracování rešerží, domlouvání vystoupení s třetími stranami až po osobní asistenci, kdy mi třeba pomáhá plánovat kalendář, hlídat narozeniny mých tanečníků a členů rodiny. Líbí se mi, že kdykoliv si vzpomenu, virtuální asistentka je připravena.
Eva Štefková, zakladatelka a choreografka taneční skupiny Rut