FAQ

Jak funguje virtuální asistentka?

Jsou dva způsoby jak využít služby virtuální asistentky, které vycházejí přímo z potřeb zákazníka.
Potřebujete:

  • Čas od času vypracovat nějaký úkol, ale nevíte ještě kdy? Potom si můžete vybrat jeden z našich produktů zde, a asistentka vám bude kdykoliv k dispozici.
  • Vypracovat jednorázový úkol? Můžete zadat objednávku zde

Proč se mi vyplatí paušální využívání asistentky?

Odpadnou vám starosti s administrativou, a získáte tak spoustu volného času na klíčové záležitosti ve vašem podnikání – především už nebudete muset řešit často zdlouhavé personální záležitosti spojené s hledáním zaměstnanců, organizováním lidí a rozdělováním úkolů. Stačí nám poskytnout zadání a vše uděláme za vás.

Máte nějaké registrační poplatky?

Ne, našim členem se můžete stát zcela zdarma.

Mohu asistentku využít k jednorázovému úkolu?

Ano. U nás není nutností stát se členem. Můžete využít virtuální asistentku pouze jednorázově.

Co když nevím, kdy budu potřebovat služby virtuální asistentky?

Právě k tomu virtuální asistentka slouží. Stačí si objednat jeden z našich produktů a můžete nás kontaktovat kdykoliv.
V případě produktů pro lepší časy a pro zlaté časy nám můžete zavolat v kteroukoliv hodinu.

Jak určujete cenu u individuálních úkolů?

Podle typu zakázky si společně se zákazníkem předem určíme, kolik budeme potřebovat času na vypracování konkrétního úkolu a podle toho se dohodneme. Přibližný časový rámec činností, které vykonáváme, naleznete zde

Jak zjistím, které úkoly vykonáváte?

Vykonáváme všechny běžné činnosti, které by měla umět každá osobní asistentka. Pro lepší orientaci naleznete činnosti zde

Jakou mám jistotu, že vám úkol trval dobu, kterou uvádíte?

Právě proto máme zpracovaný časový rámec, abyste si mohli ověřit, kolik času potřebujeme ke konkrétní činnosti. Můžete se podívat zde

Jak poznám, kolik hodin jste mi odečetli a kolik mi jich ještě zbývá?

Na vašem členském účtu odečteme čas, po který jsme vykonávali úkol.
Po přihlášení do vašeho účtu, vždy uvidíte, jaký je váš stávající čas nevyužitých hodin.

Co když hodiny nevyčerpám do konce měsíce?

I na tuto variantu jsme připraveni. Hodiny vám automaticky převedeme do následujícího měsíce.

Co když potřebuji osobní účast asistentky přímo ve firmě?

Rádi k vám dorazíme osobně. Stačí nám jen 7 dní předem ohlásit termín, na který asistentku ve firmě potřebujete využít, a my vám tuto návštěvu potvrdíme.

K čemu je dobrá osobní přítomnost asistentky ve firmě?

Nejčastěji zákazníci používají osobní asistentku na zadávání různých dat do interního systému, ke kterému nemůže mít asistentka vzdálený přístup. Také je časté využití asistence k pracovním poradám, meetingům či jiným obchodním schůzkám.

2017 © Timony.cz, Všechna práva vyhrazena / Coded and Designed by Pavel Mareš / Icons by Madebyoliver