Blog

10 kroků, jak delegováním získat více času

14.6.2017

Málokdo umí delegování využívat ve svůj prospěch. Správné delegování úkolů je přitom největším přínosem a odlehčením vaší vytíženosti. Pokud budete umět správně delegovat své úkoly, váš život se stane zábavnějším, volnějším a více bezstarostným. Budete se cítit méně frustrovaní a více šťastni. Dostali jste někdy nelogické zadání, nesmyslný příkaz, nebo nějakou nepodstatnou práci udělat tím […]

Ještě pořád voláte studené kontakty?

29.5.2017

Všichni to známe. Koupíme, vytvoříme, nebo získáme nějakou databázi kontaktů s telefonním číslem, popřípadě e-mailem. Vytvoříme si call script podle nejnovějších prodejních technik a začneme navolávat schůzky. Vypadá to snadně, ale… není to snadné. V lepším případě čelíme odmítání, v tom horším posílání do patřičných míst. Za chvíli nám dochází energie, ale víme, že čím více „kólů“ uděláme, […]

Jak úspěšně vést pracovní pohovory?

15.5.2017

Svět se mění a zároveň s ním i trh práce. Zejména v personalistice a v oborech, které jsou postaveny na práci s lidmi, se vyplatí respektovat změny, které se začínají stávat běžnou součástí doby, ve které žijeme. Možná jste nevystudovali personalistiku, ani psychologii, ale pokud vedete pracovní pohovory, měli byste vědět alespoň základní zásady a přístupy, jak tyto pohovory […]

Už máte marketingového poradce?

29.4.2017

Jistě s námi budete souhlasit, že marketing ve svém podnikání musí řešit každá firma, která chce růst, nebo se jen udržet na vrcholu. Velké firmy mají k dispozici marketingová oddělení, která se skládají z velkých týmů různých marketingových manažerů, kteří jsou specialisti na jednotlivé marketingové strategie. Malé firmy si tento luxus dovolit nemohou, proto využívají různé […]

10 tipů jak nejlépe využít virtuální asistentku!

14.4.2017

Služby virtuální asistentky mohou být velmi pestré a rozmanité. Pokud tuto možnost zvažujete, ale ještě nevíte, co všechno by pro vás mohla udělat virtuální asistentka, zde naleznete několik tipů, s jakými úkoly se můžete na virtuální asistentku obrátit ve svém podnikání:   1. Administrativa spojená se zákaznickým servisem V dnešní době je zákaznická péče velmi důležitým prvkem v každé […]

Je podnikání boj s větrnými mlýny?

4.4.2017

Začali jste se podnikat? Máte jasnou představu, čeho chcete dosáhnout? Máte svoji vizi? Svůj byznys plán? Máte prostředky? Máte zvládnuté všechno to, co jste se dočetli o podnikání od těch zkušenějších? Odpověď na všechny otázky je ano a přece máte pocit, jakoby vás pořád něco poráželo? Vítejte ve světě podnikání, kde není příliš často mnoho […]

Vše co potřebujete vědět o lidech!

20.3.2017

Ve všech mezilidských vztazích se neobejdeme bez znalostí základních lidských motivů. O to více potřebujeme základní lidské rysy znát při spolupráci v podnikání a při komunikaci se zákazníky, protože podnikání jako takové je především o lidech a o vztazích mezi nimi. Proto jsme pro vás připravili následující seznam vlastností, které platí všeobecně pro člověka.   Lidé si […]

Jak zdvojnásobit svůj příjem pomocí psychologického působení marketingu

6.3.2017

Ať už je cílem vašeho podnikání zvýšit zisk, zdvojnásobit svůj příjem, nebo zajistit si větší poptávku po vašich produktech či službách, vždy to vyžaduje znalost lidské povahy a následné uvedení do praxe zákonu akce a reakce. Lidská psychika funguje na základě principů, které můžete snadno využít ve svůj prospěch, právě při tvorbě marketingu. Tady jsou: […]

Jak úkolovat virtuální asistentku?

20.2.2017

Již víte, jak vám může virtuální asistentka usnadnit život. Stále si však nejste jisti, jak zapracovat do praxe úkolování a zadávání práce virtuální asistentce? Zde pro vás máme užitečný návod, jak jednoduše asistentku využívat:   Jaké úkoly budete delegovat na virtuální asistentku? Nejprve si rozmyslete, co všechno můžete delegovat na virtuální asistentku. Jistě existují záležitosti […]

Jak může zavedení systému zlepšit vaše podnikání?

3.2.2017

Obecně můžeme lidi zařadit do tří skupin: První má smysl pro pořádek, druhá je vyznavačem chaosu a třetí skupina upřednostňuje zlatý střed mezi pořádkem a nepořádkem, a je typická pro většinu z nás. Jsme si jisti, že každá skupina má něco do sebe a rozhodně nechceme některou kritizovat, ale jak správně odhadujete, pokud řídíte firmu, je […]